ساندويچ پانل ديواري سردخانه اي ماموت

طراحی واجرای کمپهای کارگاهی

ساندویچ پانل سردخانه ای

معرفی محصول

این نوع ساندویچ پانل ماموت از ضخامت 8 الی 15 cm تولید میشود که بدلیل نوع اورلپ آن کمترین انتقال حرارت را دارد و بهترین گزینه در تولید سردخانه میباشد.
اين نوع ساندويچ پانل با توجه به ميزان مبادله حرارتي محاسبه شده از ضخامت 8 الي 15 سانتيمتر توليد ميشودكه با دارا بودن لبه هاي نري و مادگي در مقطع عرضي و هم پوشاني پانل ها با هم داراي كمترين انتقال حرارت را داشته و بهترين گزينه در توليد سرد خانه ها مي باشد .
ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای تولید مجتمع صنعتی ماموت با در نظر گرفتن میزان تبادل حراتی و محاسبات دقیق توسط کارشناسان خبره با ضخامت ۸-۱۰-۵/۱۲-۱۵ سانتیمتر مدل ورق شیار دار از نوع دو رو آلوزینگ ( آلومینیوم و روی ) وارداتی و دو رو ورق پیشرنگ شده گالوانیزه بضخامت ۵/۰ بعرض ثابت ۱۱۶ سانتیمتر ( مفید ۱۱۴ سانتیمتر ) در طول ۱ الی ۱۳ متر تولید میگردد ، ساندویچ پانل ماموت بدلیل نوع اورلپ ( نری و مادگی) در آن کمترین تبادل حرارت را دارد و بهترین گزینه در ساخت سردخانه های گوناگون در تمام نقاط جغرافیایی ایران است۰

مشخصات

ورق رويي شادولاين طرح ذوزنقه

4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 8.5 و 10 سانتيمتر

ثابت 08/1 متر (7 سانتيمتر اورلپ) مفيد 01/1 متر

1 الي 13 متر بدلخواه مشتري

22/1 الي 015/7 متر (مضربي از 5/30 سانتيمتر)

ویژگیهای ساندویچ پانل سردخانه ای

جهت استفاده در پروژه های پیش ساخته:

1- حمل و نصب سریع و آسان /مناسب جهت انبار مواد غذایی و بهداشتی / قابل شستشوی آسان و سریع / عایق در برابر سرما و گرما / مقاوم در برابر شرایط محیطی و در برابر خوردگی ها

2-  ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت به دلیل استفاده از عایق پلی اورتان بسیار سبک و در مقایسه با دیوار آجری ۴۰ برابر سبک و در عین حال به دلیل ساختار مولکولی پلی اورتان در برابر بارهای فشاری و ضربه ای بسیار مقاوم میباشد.
3-  ساندویچ پانل ماموت به دلیل استفاده از ورق آلوزینگ پیش رنگ شده با ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای از رو و ۷ میکرون از داخل در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت ، خوردگی و … بسیار مقاوم است.
4- غیر قابل اشتغال بودن نیز دغدغه اغلب خریداران محترم ساندویچ پانل ماموت میباشد .که شرکت اقدام به تولید ساندویچ پانل با فوم غیر قابل اشتغال PIR نموده است .
5-  یکی دیگر از مسایل مهم و مور نیاز در برخی پروژه ها مانند لوله گزاری جهت سیم برق ، پروفیل جهت استحکام و مقاومت ساندویچ پانل است که شرکت ماموت با داشتن امکانات و دستگاههای روز اروپا قابلیت تولید این محصول را دارد.
6- از دیگر مزیت های ساندویچ پانل دیواری ماموت سرعت عمل مناسب بسیار بالا جهت نصب میباشد طوری که یک اکیپ ۴ نفره توانایی نصب ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مربع در یک روز را دارند..

ساندويچ پانل اتاقهاي تميز ماموت

اين نوع ساندويچ پانل های ماموت مقاومت بسيار بالايي در برابر خوردگي و پوسيدگي دارد و به دليل صاف بودن سطح آن و خواص ديگر آن امكان تجمع ميكروب و باكتري روي آن به حداقل ممكن مي رسد و در ضخامت هاي4 الي 6 cm با دو رو ورق آلوزينگ با ضخامت ورق 0.6 يا 0.7 ميليمترجهت اتاق عمل بيمارستان ، كارگاه هاي توليد دارو ، كارخانه هاي توليد واكسن ، كارگاه هاي مواد غذايي ، آزمايشگاه ها و كارگاه هاي توليد تجهيزات پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرد .

ضخامت : 4 ، 5 ، 6 سانتيمتر . بیشترین مصرف 5 و 6 میباشد
عرض : ثابت 1/16 مفيد 1/14
طول : 1 الي 13 متر بدلخواه مشتري

ساندویچ پانل دورونایلون ماموت

اين نوع ساندويچ پانل جهت عايق كردن در كف سردخانه ها ي ثابت استفاده مي شود و روي آن بعد از نصب با بتون پوشش داده مي شودو انتقال حرارت از كف سردخانه را نيز به حداقل مي رساند
اين نوع ساندويچ پانل جهت عايق كردن كف سردخا نه هاي ثابت مورد استفاده قرار گرفته و بجاي دو رو ورق فلزي از دو رو نايلون استفاده شده و نسبت به ديگر پانل ها وزن آن سبكتر بوده ، بعد از نصب روي آن با بتن پوشانده شده و باعث كاهش انتقال حرارت از كف سردخانه ميگردد .

در ضمن از اين نوع ساندويچ پانل ها در سقف و ديوار و سقف كاذب ساختمان ها جهت ايجاد عايق حرارتي و صوتي ميتوان استفاده كرد.


ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون جهت استفاده در کف سردخانه ها تولید میشود بنحوی که بجای پوشش دو رو ورق فلزی از نایلون استفاده شده و پس از نصب در کف سردخانه با بتون روی آن پوشش میشود . این عمل باعث در ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون ، باعث کاهش انتقال دما از کف سالن سردخانه شده و مزیت آن نسبت به سایر ساندویچ پانلها قیمت بسیار مناسب و وزن سبک آن میباشد. ساندویچ پانل دو رو نایلون علاوه بر کف سردخانه ها میتوان در سقفهای کاذب و دیوار ساختمان ها جهت ایجاد یک عایق صوتی و حرارتی مناسب استفاده کرد.

مدل ها : دو رو نایلون صاف
ضخامت : ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲٫۵ و ۱۵ سانتیمتر
عرض : ثابت ۱۶/۱ متر (۲ سانتیمتر اورلپ) مفید ۱۴/۱ متر
طول : ۱ الی ۱۲ متر بدلخواه مشتری

ساندویچ پانل پیچ مخفی ماموت

در اين نوع ساندويچ پانل ماموت به دليل شكل خاصي كه اورلپ آن دارد بعد از نصب پيچهاي نصب زير اورلپ مخفي مي شود و نماي بسيار زيبايي را خلق مي كند
نوع ديگري از پانل هاي ديواري از نوع پيچ مخفي بوده كه با ضخامت 5 سانتيمتر توليد ميگردد و تنها تفاوت آن در فرم لبه هاي عرضي و عرض مفيد آن كه 1.12 سانتيمترميباشد . لبه هاي فوق به گونه اي طراحي شده كه ابتدا يك پانل به سازه با پيچ بسته ميشود و سپس لبه اورلپ پانل بعدي روي پيچ قرار گرفته و آنرا مخفي ميكند كه اين باعث هر چه بهتر شدن ظاهر كار و كيفيت نهايي ميگردد .)
ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی : از انواع ساندویچ پانل دیواری که در مجتمع صنعتی ماموت تولید میشود میتوان به ساندویچ پانل پیچ مخفی اشاره کرد که با ضخامت ۵ سانت ایزوله پلی اورتان تولید میگردد و تفاوت آن با سایر ساندویچ پانهای دیواری در نوع فرم اورلپهای عرضی آن میباشد.
اورلپ ساندویچ پانل پیچ مخفی به گونه ای طراحی شده که ابتدا یک ساندویچ پانل با پیچ به سازه متصل شده و سپس اورلپ ساندویچ پانل بعدی روی پیچ قرار گرفته و آن را مخفی میکند.
در ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی بدیلی برخورداری از اورلپ مخصوص پس از اجرای نصب نمای بسیار زیبایی دارد.ساندویچ پانل دیواری به گونه ای طراحی و تولید میشود که در قسمت عرض از یک سمت دارای تو رفتگی و از سمت مقابل دارای برآمدگی ( نری و مادگی ) که هنگام نصب دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند این عمل باعث اورلپ شدن و هم پوشانی جهت اجرای نصب در سازه میگردد.طرح ساندویچ پانل ها ی دیواری به گونه ایست که در عرض از یک طرف دارای دارای تورفتگی و طرف دیگر دارای برآمدگی بوده (نری و مادگی) که وقتی دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند باعث قفل شدگی و نیز هم پوشانی لبه های یکدیگر میشود و جهت اتصال به سازه در موقعیت مختلف پیچ میشود .

مدل ها : صاف (DNS) – شیار دار (DND)– پیچ مخفی (RPO)
ضخامت : ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲٫۵ و ۱۵ سانتیمتر
عرض : ثابت ۱۶/۱ متر (۲ سانتیمتر اورلپ) مفید ۱۴/۱ متر
طول : ۱ الی ۱۳ متر بدلخواه مشتری

ساندویچ پانل دارای مشخصه های فراوانی در مباحث انتقال حرارت می باشد:
این مشخصه ها عبارتند از :
بی اثر در برابر جریان الکتریسیته و واکنش در برابر مواد شیمیایی
کاربرد مقاومتی در برابر حرارت
مقاومت در برابر نفوذ آب
غیر قابل اشتغال

×

پشتیبانی نماینده کد 5026 ماموت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟