وبلاگ

طراحی واجرای کمپهای کارگاهی

Samdwichpanelcolor

رال رنگی ساندویچ پانل ماموت

در هرنما وابسته به کاربری نما و موقعیت جغرافیایی سازه و سلیقه مشتری، ساندویچ پانل رنگ شده با استفاده از رال رنگی ساندویچ پانل ماموت انتخاب میشود.رال رنگی ساندویچ پانل ماموت تاثیر بسیار زیادی در نماوزیبایی سازه دارد.
ساندویچ پانل‌ها به صورت پیش فرض در یک رنگ تولید می‌شود. که بعضی اوقات با سلیقه مشتری مطابقت ندارد. گاهی مشتری جهت زیبا سازی ساختمان در نظر دارد از ساندویچ پانل و ورق‌های از پیش رنگ شده با استفاده از رال رنگی ساندويچ پانل ماموت استفاده نماید.یکی از ویژگی های ساندویچ پانل تنوع رنگی و زیبای منحصر به فرد آن میباشد.که باعث شده که در صنعت ساختمان سازی مصرف بسیار زیادی داشته باشد.
به کد رنگ های ساندویچ پانل ماموت،رال رنگی ساندویچ پانل ماموت می گویند که این کد رنگها برای ساندویچ پانل سقفی ودیواری وبرحسب نوع رنگ و براق بودن وکدر بودن و خواص رنگ متفاوت می باشد. ورق های ساندویچ پانل به صورت کوره ای رنگ می شود

۱۲طیف ساندویچ پانل ماموت

تنوع رالرنگی ساندویچ پانل ماموت بسیار بالاست و می توان گفت در ۱۲ طیف رنگی مختلف تولید می شود.انواع گروه های اصلی رنگی در کد گذاری رال های رنگی به شرح ذیل است: سفید ، آبی ، قرمز ، نقره ای ، طوسی ، کرم ، سبز ، یشمی ، زرد ، بنفش .انتخاب رال رنگی ساندویچ پانل ماموت درداخل و بیرون سازه به دلخواه مشتری می باشد .که رنگ های روشن مانند سفید و کرم در فضای داخلی سازه ها بیشتر کاربرد دارد.

طرح و نمای ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های دیواری به صورت دورو صاف آجدار تولید می گردد دلیل وجود آج های کوتاه بر روی سطح صاف ساندویچ پانل های دیواری این است که در مقابل فشار بالا ، تحمل آن را بالا می برد . پانل های سقفی به صورت شادولاین با طرح ذوزنقه ای تولید می گردد. استفاده از طرح های شادولاین درساندویچ پانل سقفی به دلیل آبندی در مقابل باران و برف می باشد که به هیچ عنوان نفوذ نکند . در رابطه با گام های ذوزنقه ای هم باید گفت که هرچقدر تعداد گام ها بیشتر باشد مقاومت آن را در مقابل فشار بار بالاتر می برد

ورقه های ساندویچ پانل ماموت می تواند از انواع فزات آلوزنیک، آلومینیوم، روی و گالوانیزه ساخته شده باشد .در طراحی و ساخت ساندویچ پانل طرح دار،از لایه و روکش چسبی مخصوصی بر روی این ورقه ها استفاده می کنند.کیفیت این محصولات چه از نظر عایق بودن در برابر صوت،حرارت و برودت و چه از نظر ضد حریق بودن ،ضد زلزله بودن و… کاملا مشابه ساندویچ پانل های معمولی است و تنها تفاوت آن ها در طرح آن هاست و صرفا برای زیبایی سازه از آنها استفاده می شود.قیمت آنها نیز تفاوت چندانی با مدل های ساده ندارد.سه طرح محبوب ساندویچ پانل ماموت که طرفداران بسیاری نیز دارند:
ساندویچ پانل طرح آجر:در طراحی و ساخت این نوع از ساندویچ پانل ها از برچسب های سه بعدی با طرح آجر استفاده شده است. و برخلاف اسمشان هیچ نوع آجر و مصالحی از این قبیل در ساخت آن ها بکار نرفته است.معمولا این نوع برچسب ها برای ساندویچ پانل های دیواری مورد مصرف قرار می گیرند

ساندویچ پانل طرح چوب:این نوع از ساندویچ پانل ها که با روکش هایی از طرح چوب ساخته می شوند ظاهری مشابه چوب دارند که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.این نوع برچسب ها درجات مختلفی از رنگ بندی های روشن تا تیره را دارا هستند که شما می توانید باتوجه به هارمونی رنگی بین سایر اجزا آن ها را انتخاب کنید.
ساندویچ پانل طرح سنگ: ساندویچ پانل های طرح سنگ با توجه به این مزیت که وزنشان نسبت به سنگ کمتر است اما نمای آن مشابه سنگ است، مورد علاقه معماران و طراحان داخلی واقع شده اند. که از ان ها می توان برای زیبایی بخشیدن به نمای داخلی استفاده کرد.

نوع و ضخامت ورق مورد استفاده

جنس ورق های ساندویچ پانل از آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه می باشد.
ورق آلوزینک (روی و آلومینیوم ) ضخامت ۰٫۵الی ۰٫۷ میلیمتر، عرض ثابت ۱٫۰۸ متر، طول بین ۲ تا ۱۲ متر طبق سفارش مشتری
ورق آلومینیوم پیش رنگ ضخامت ۰٫۵الی ۰٫۷ میلیمتر، عرض ثابت ۱٫۰۸ متر، طول بین ۲ تا ۱۲ متر بر اساس سفارش مشتری
ورق گالوانیزه ضخامت ۰٫۵الی ۰٫۷ میلیمتر ،عرض ثابت ۱٫۰۸ متر طول بین ۲ تا ۱۲ متر بر اساس سفارش مشتری

در مقایسه ی ساندویچ پانل سقفی با ساندویچ پانل دیواری می توان گفت جنس ورقهای ساندویچ پانل سقفی از آلوزینک می باشد که شامل ترکیباتی نظیر روی، سیلیکون، آلومینیوم بوده و ضخامت آن بین ۴ الی ۱۰ سانتی متر و طول آن از ۲ تا ۱۲ متر می باشد، عرض آنها برابر ۱٫۱۶ سانتی متر و عرض مفیدشان برابر ۱٫۰۱ سانتی متر است. ضخامت ساندویچ پانل دیواری بین ۴ تا ۱۵ سانتی متر متغیر بوده و دارای عرضی به اندازه ۱٫۰۸ سانتی متر و عرض مفیدی برابر ۱٫۰۱ سانتی متر است. وزن ساندویچ پانل‌ها نیز بر اساس موادی که در تهیه آنها بکار رفته و وزن عایق و ورق به کار رفته متفاوت است

جدول رال رنگ ساندویچ پانل ماموت

 

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی نماینده کد 5026 ماموت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟