انواع ساندویچ پانل سقفی

طراحی واجرای کمپهای کارگاهی

ساندویچ پانل سقفی

معرفی محصول

اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند (بالاتر از 13 متر) قابليت اورلپ شدن روديگر رادارد اين نوع ساندويچ پانل به دو صورت دو رو ورق آلوزينگ و يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل با ضخامت 4 الي 10 cm توليد مي شود
ساندويچ پانل هاي سقفي با طرح شادولاين ذوزنقه توليد ميگردد و اين طرح در ظاهر ورق رويي ساندويچ پانل مشخص ميباشد و شرکت براي زيبايي نماي سقف در حالت شيبدار اقدام به توليد ورق با طرح سفال نموده كه با ساخت خرپا ميتوان سقفي با نماي فوق العاده زيبا ايجاد كرد .

در اين نوع ساندويچ پانل ورق رو داراي طرح شادولاين ذوزنقه و ورق زير صاف يا شيار دار ميباشد كه جهت توليد ابتدا ورق ها كه بصورت كويل وارد شركت شده اند توسط دستگاه تمام اتوماتيك ورق صاف كن باز و صاف شده و پس از فرم دهي با دستگاه رول فرمينگ شده و با توجه به طرح از قبل تعيين شده ورق فرم گرفته و مابين دو ورق فوم پلي يورتان بصورت يكنواخت و خطي ريخته شده و پس از پخت شكل نهايي ساندويچ پانل بدست مي آيد . اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند )بالاتر از 13 متر( قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد .

اين نوع ساندويچ پانل به چند روش : دو رو ورق آلوزينگ و يا دو رو گالوانيزه ، يك رو آلوزينگ و يك رو گالوانيزه ، يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل با ضخامت 4 الي 10 سانتيمتر با فوم تزريقي پلي يورتان سخت توليد مي شود .
اين پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ريزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترين نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی میباشد پانل سقفی با ضريب هدايت حرارتی بسیار پايین از نوع بهترين عايق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . عرض مفید پانل سقفی 01/1 متر كه با در نظر گرفتن اورلپ ، عرض كلي 08/1 متر می باشد . ضمناً شكل ورق اورلپ شده به گونه اي است كه بهترين نوع آب بندی و زيبايی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی يکديگر را ايجاد ميكند.
نوع ديگري از پانل ها ي توليد شده شرکت از يك رو ورق و طرف ديگر از فويل آلومينيوم يا كاغذ ميباشد كه بهترين نوع براي سقف كاذب و پوشش روي ساختمانهاي صنعتي و انبار هاي سوله ميباشد. (مطابق شكل ذيل)
در ضمن شرکت جهت انتخاب صحيح ساندويچ پانل هاي سقفي بر اساس ضريب انتقال حرارت و فاصله تكيه گاه ها و همچنين نحوه اتصال آنها به سازه مشخصات فني ذيل و جدول كد گذاري را ارائه ميدهد .

مشخصات

ورق رويي شادولاين طرح ذوزنقه:

4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 8.5 و 10 سانتيمتر

ثابت 08/1 متر (7 سانتيمتر اورلپ) مفيد 01/1 متر

1 الي 13 متر بدلخواه مشتري

22/1 الي 015/7 متر (مضربي از 5/30 سانتيمتر)

انواع پنلهای سقفی ماموت

جهت استفاده در پروژه های پیش ساخته:

این نوع پانل ها که برای پوشش سقف انواع سوله و ساختمان های صنعتی و سردخانه های ثابت و متحرک ، انبار ها و سیلوها دو کانتینر های حمل و نقل استفاده میشود
ساندویچ پانل های سقفی به شکل پوشش های مختلف تولید میشوند
1 – یکرو ورق
2 یکرو ورق یکرو فویل
3- یکرو ورق یکرو نایلون
4- یکرو ورق یکرو کاغذ
این نوع پوشش سقف به دلیل گام های ذوزنقه ای و شکل اورلپ در برابر نفوذ آب محافظ است

پانل دیواری وسقفی ماموت از چه مزایایی برخوردار است؟

1. در برابر رطوبت و سرما و گرما مقاوم است
2. در برابر باد و رانش وزلزله مقاوم است
3. دارای مقاوت بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی است
4. تنوع رنگ و قیمت مناسب نسبت به متریال درجه یکی که در تولیدش استفاده میشود.
5. قابل بازیافت بودن ان که این امر از آسیب به محیط زیست جلوگیری میکند.
6. مناسب برای تمام شرایط جوی و آب و هوایی اعم از سرد وخشک ، گرم واستوایی
7. وزن کم و سبک بودن آن که این خود باعث سهولت در جابه جایی و کمتر شدن هزینه ها و صرفه جویی در زمان میشود

ساندویچ پانل سقفی در طرح های مختلفی تولید میشود
1.سینوسی (کرکره ای)
2.شادولاین
3.طرح ذوزنقه
4.طرح سفال

دورو ورق یعنی: آلوزینک / آلوزینک
آلوزینک/آلومینیوم
گالوانیزه/گالوانیزه
آلوزینک /گالوانیزه

یک رو ورق یک رو فویل یعنی :
1.آلوزینک (پوشش خارجی پانل)
فویل آلومینیوم (پوشش داخلی پانل)
2. گالوانیزه (پوشش خارجی پانل )
فویل (پوشش داخلی پانل)
یکرو ورق/ یکرو کاغذ
یکرو ورق /یکرو نایلون
که تمامی این محصولات با فوم تزریقی پلی یورتان سخت که ضد حریق است تولید میشود بطور مثال ساندویچ پانل سقفی جهت پوشش سوله پرورش قارچ و انبار خرما ،مرغداری معمولا 5 سانت و برای انواع سردخانه ها از 10 و 20 سانت استفاده میشود.

×

پشتیبانی نماینده کد 5026 ماموت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟