وبلاگ

طراحی واجرای کمپهای کارگاهی

Image0332

ساندویچ پانل سقفی چیست وچه کاربردی دارد؟

ساندویچ پانل سقفی سازه ای است که مطابق تکنولوژی روز دنیا تولید میشود که از لحاظ کارایی و کاربردهای فراوانی که دارد امروزه جایگزین مصالح سنتی و قدیمی شده است.

یکی از محصولات مهمی که در ساخت سوله و کارخانه های صنعتی بکار میرود استفاده از ساندویچ پانل های سقفی است که انواع مختلفی دارد .
پانل سقفی از دو لایه ورق و یک لایه عایق تشکیل شده است که ما در این مبحث میخواهیم به بررسی آن بپردازیم.
و اطلاعات بسیاری در رابطه با مزایا ، کاربرد و قیمت آن در اختیار شما بگذاریم.
در اصل این نوع ساندویچ پانل در ساخت سقف سازه ی صنعتی کاربرد دارد و کاربرد آن به گونه ای است که علاوه بر عایق حرارت یا برودت عایق صدا نیز میباشد

وبا هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری دارد
پانل سقفی را میتوان در ساخت سقف ورزشگاهها ،سقف دامدار ،مرغداری ،بخاطر صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کرد

چرا از پانل سقفی استفاده میکنیم؟

در پوشش سوله ها ، انبار ها ، کانکس ها ، پوشش سقف سیلو ها ، سقف مرغداری -دامداری و سقف سالن های ورزشی استفاده میشود.

یکی از مهمترین دلایل استفاده از این نوع ساندویچ پانل ها این است که دو لایه عایق در دو قسمت بیرونی و یک لایه از جنس عایق میان آنها قرار گرفته است . به همین علت امروزه در صنعت ساختمان سازی از پانل سقفی استفاده زیادی میشود.
امروزه در ساختمان سازی های مدرن ساندویچ پانل سقفی استفاده زیادی میشود .
طوری که باعث میشود از ورود و خروج سرما و گرما ، رطوبت و صدا و گردوغبار می گردد.
این ساندویچ پانل های ماموت مثل یک عایق هوا و گردوغبار عمل کرده و از عبور هرگونه مواد به داخل ساختمان و یا خروج هوا به بیرون از ساختمان جلوگیری میکند.
همچنین این نوع ساندویچ پانل ها وزن کمتری دارند نسبت به سایر مصالح ساختمانی که در صنعت سازه مورد استفاده قرار میگیرد که همین بزرگترین مزیت آن است که باعث میشود در مواقع بروز خطرات احتمالی ،چون وزن کمی دارد در کاهش خسارت های ناشی از وقوع حوادثی چون زلزله نقش بسزایی داشته باشد.
وزن سبک و کم این نوع ساندویچ پانل ها در سوله ها و سقف آنها هزینه های برآورده شده آنها را کاهش میدهد
یعنی بصورت خیلی محسوس در قسمت های زیر سازی سوله وزن ساندویچ پانل به مراتب خیلی کمتر از مصالح کاربردی از جمله سیمان و آجر و غیره میباشد.
ساندویچ پانل های سقفی همچنین نصب بسیار راحتی دارند . در نصب ساندویچ پانل های سقفی یکی از بارز ترین مزایا سرعت بالا و نصب آسان آنها میباشد میباشد و به خاطر همین مورد توجه و اهمیت پیمانکاران قرار گرفته است.
قبل از نصب ساندویچ پانل های سقفی تمامی اندازه گیری ها و ارزیابی ها ی اولیه قبل از انتقال پانل سقفی به کارگاه یا محل همان پروژه ی مورد نظر صورت گرفته و پیمانکاران نصب میتوانند این کار را در اندک زمان ممکن به راحتی نصب و اجرا کنند و تمامی مصرف کنندگان که قصد دارند که از پوشش ساندویچ پانل ماموت استفاده کنند ، میتوانند به آسانی این نوع از متریال را در زمان اندک تهیه و نصب کنند .
در واقع نصب سقف سوله ،سبک ،بسیار سریع و آسان و بدون هیچ گونه محدودیتی خواهد بود.
یک مطلب بسیار مهمی که در خرید پانل های سقفی بسیار مهم است این است که در هنگام محاسبه ابعاد پانل سقفی باید نهایت دقت لحاظ شود . این اصل درخرید پانل مسئله مهمی محسوب میشود و باید اندازه گیری دقیق ابعاد و اندازه ساندویچ پانل ها و متراژدقیق آنها محاسبه گردد.
این نوع ساندویچ پانل های سقفی در اجرای سالن های صنعتی با پانل های سقفی باعث میشود که سازه بسیار سبک و مقاوم در اختیار داشته باشید.
اجرای سالن های صنعتی با پانل های سقفی موجب میشود که شما یک سازه سبک و مستحکم در اختیار داشته باشید که به دنبال آن موجب شود هزینه های پروژه کمتر و به کار گیری نیروی انسانی در ساخت آن نیز کمتر شود.
تیم ما ارزان ترین و با کیفیت ترین پوشش سقف سوله را از برند ماموت به شما تحویل خواهد داد.
و کارشناسان ما در بخش فروش پانل سقفی برای شما نصابان حرفه ای در اختیارتان قرار میدهد و به شما مهمترین مشاوره را در جهت نصب آسان و با کیفیت مطلوب خواهد داد.

قیمت ساندویچ پانل های سقفی ماموت

قیمت پانل های سقفی نسبت به متریال مصرفی در تولید آن قیمت گذاری میشود بطوریکه شما میتوانید به راحتی با تماس با مشاوران ما از قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل سقفی در تهران مطلع شوید .
تیم ما یکی از برترین های در فروش و نصب و اجرای ساندویچ پانل های ماموت و از بهترین ها در زمینه اجرای پانل های ماموت میباشد.
به منظور آگاهی هرچه بیشتر شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز پیش از خرید، تیم مشاور ما با به کارگیری از تکنولوژی های روز ،پروژه شما را شبیه سازی و به صورت سه بعدی طراحی میکند از این رو اطلاعات بسیار مفید و حرفه ای و تخصصی به شما میدهد.
نمایندگی کد 5026 ماموت پانل از نماینده های برتر فروش ساندویچ پانل ماموت درسراسر ایران است
برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت پانل سقفی و دیواری میتوانید از سایت ما دیدن کرده و از روش های خرید ساندویچ پانل ماموت آگاه شوید.
ما به شما مناسبترین قیمت و با کیفیت تری محصول را پیشنهاد و ارائه می کنیم . (با توجه به نیاز شما در شرایط اقلیمی مورد نظرتان).

در نگاه کلی:

قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه به ضخامت و جنس آن محاسبه میشود و شما میتوانید با مطالعه مشخصات فنی پانل های سقفی و مشخصات انواع ساندویچ پانل ها از خصوصیات آنها مطلع شوید و با بهره گیری از مزایای آنها با اطمینان از ما خرید کنید.
علاوه بر همه اینها مهمترین مطلب نصب آسان و وزن سبک و کاهش زمان نصب آنها میباشد.

نمایندگی کد 5026 ماموت پانل سعی بر این دارد که با رعایت استانداردهای جهانی و تکنولوژی مدرن و به روز دنیا در این حرفه بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کند.

مشخصات فیزیکی ساندویچ پانل سقفی ماموت

Roof sandwich panel

ساندویچ پانل سقفی نسبت به پانل دیواری گام های بلند تری دارد ، و یکی از دلایل گام دار بودن ساندویچ پانل های سقفی و طراحی این گونه ی آنها مسئله در مجاورت باران بودن سقف میباشد که در هر اقلیمی با توجه به بارش های فصلی این خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
با توجه به این مشخصات فیزیکی و شیب ملایم این نوع پوشش که در هنگام نصب ساندویچ پانل ها ایجاد میکنند باعث هدایت آب در جهت شیب به پایین سوله و یا سازه یا ساختمان میشود.
یک محصول کارساز دیگری که در این حرفه قابل استفاده و باید گفت بسیار حائز اهمیت است با نام فلاشینگ میباشد که به لبه ساندویچ پانل سقف نصب شده و به عنوان آبرو دور تا دور سوله از این فلاشینگ آبرو استفده میشود.
ساندویچ پانل سقفی ماموت با توجه به خاصیت فیزیکی مربوط به خودشان به انواع مختلفی تقسیم میشود

انواع ساندویچ پانل سقفی

مهمترین آن ساندویچ پانل سقفی سازه ای که پوشش مقاوم از جنس ورق فولادی بنام گالوانیزه یا آلوزینک یا آلومینیوم دارد و فوم داخلی آن از پلی استایرن ، پلی یورتان ، پشم سنگ و پشم شیشه دارد که خاصیت ضد حرارت و ضد حریق دارد.

َ
1- ساندویچ پانل سقفی آلوزینک
2- ساندویچ پانل سقفی آلومینیوم
3- ساندویچ پانل سقفی گالوانیزه

این تقسیم بندی بر اساس نوع ورق های بکار رفته در ساندویچ پانل ها است .که تفاوت آنها در مقاومتشان نسبت به دیگری است . بطوریکه مقاومت آلوزینک در برابر خوردگی بیشتر از آلومینیوم و خوردگی آلومینیوم بیشتر از گالوانیزه است .

ساندویچ پانل سقفی چه ویژگی هایی دارد؟

ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر خوردگی
مواد تشکیل دهنده ی میانی پانل که به هسته پانل معروف است از یک فوم مقاوم در برابر حریق هستند از جمله فوم پلی یورتان – فوم پلی استایرن پشم سنگ و پشم شیشه است.
که مقاومت ترین آنها فوم پلی یورتان است.

خاصیت فوم ها از مزایای ای نوع فوم این است که هنگام بارش باران نقش عایق صدا را دارند و از وارد شدن باران به داخل ساختمان جلوگیری میکنند . ضد اسید با این فوم ها به بازار آمده ، فوم میانی خاصیت های دیگری دارد که میتوان به ضد اسید بودن و ضد آتیش بودن اشاره کرد که در حال حاضر ساندویچ پانل نسوز و ساندویچ پانل ضد اسید با این فوم ها به بازار آمده است.

 

 

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی نماینده کد 5026 ماموت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟