وبلاگ

طراحی واجرای کمپهای کارگاهی

p2

 

ساندویچ پانل گالوانیزه چیست

ساندویچ پانل گالوانیزه مانند سایر انواع ساندویچ پانل ها ساختاری سه لایه ای دارد که هسته ی میانی آن از جنس فوم پلی یورتان و ورقه های بیرونی آن از جنس ورق گالوانیزه میباشد. ورق گالوانیزه یک نوع ورق آهنی است که لایه های بیرونی آن از روی پوشیده شده است .روکش روی مانند یک محافظ است و به این ترتیب اگر جسمی باعث خراشیدن آن شود، این روکش مانع از آسیب دیدگی و زنگ زدگی و خوردگی آهن می شود.همچنین فلز روی، فلزی است که در برخورد با اتمسفر واکنش بسیار خوبی دارد و در صورت بارش برف یا باران هیچ گونه آسیبی به فلز وارد نمی شود و از زنگ زدگی و خوردگی فلز تا حد چشمگیری جلوگیری خواهد شد.در نتیجه این پوشش ورق گالوانیزه را در برابر رطوبت، زنگ زدگی و صدمات فیزیکی مقاوم می کند. بنابراین از ساندویچ پانل گالوانیزه در مکان هایی با رطوبت بالا استفاده می شود.

مزایای ساندویچ پانل گالوانیزه

• مناسب ترین عایق در برابر اتلاف انرژی
• مقاوم در برابر حرارت ، برودت و هر نوع شرایط آب و هوایی
• محافظت در برابر صدمات محیطی ،کولاک برف و شن، زلزله و آتش سوزی :به این دلیل که این پوشش کلیه قسمت های ریز و نقاط موجود در فولاد را پر میکند و از خورندگی آنها جلوگیری می نماید.در این زمینه هیچ پوششی بهتر از پوشش گالوانیزه عمل نخواهد کرد.
• بازرسی آسان: پوشش ساندویچ پانل با ورق گالوانیزه را به راحتی و بدون نیاز به هیچ آزمایش مخربی بر روی سازه و تنها از طریق چشم میتوان بازرسی کرد.
• دوام پوشش: این پوشش نازک به دلیل داشتن ساختار متالورژیکی خاص دارای مقاومت نسبتاً بالایی در مقابل صدمات مکانیکی ،خوردگی و سایش دارد.
• قیمت مناسب :ساندویچ پانل های گالوانیزه نسبت به سایر ساندویچ پانل ها قیمت مناسب تری دارند
• طول عمر زیاد: طول عمر ساندویچ پانل های گالوانیزه در محیط های کاملا خورنده، در حدود ۲۰ تا ۳۰ سال می باشد
• آماده سازی در زمان کوتاه:در صورتی که از ساندویچ پانل با ورقهای گالوانیزه در محل استفاده شود، در این حالت نیاز به صرف زمان برای آماده سازی سطح، رنگ کردن و یا بازرسی نخواهد بود.

ساندویچ پانل گالوانیزه چه ویژگی هایی دارد

ساندویچ پانل های گالوانیزه معمولا از فوم عایقی در میان و دولایه ورق گالوانیزه که اغلب رنگ شده اند ساخته می شوند. این ورق ها معمولا ضخامتی بسیار نازک اما مقاوم دارند. فوم ها ی فشرده شده در مقابل صدا ، رطوبت ، آتش و گرما و سرما عایق هستند. این نوع پانل ها می توانند برای پوشش سقف، دیوار، پارتیشن بندی های داخلی و اتاق های سرد مورد استفاده قرار گیرند.

کاربرد ساندویچ پانل با ورق گالوانیزه

با فرایند گالوانیزه کردن مقاومت و دوام آهن و در نتیجه ساندویچ پانل ساخته شده با ورق گالوانیزه به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت و در نتیجه ساندویچ پانل های ساخته شده با ورق گالوانیزه مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند پس بدون هیچ گونه نگرانی می توان از ساندویچ پانل های گالوانیزه در پروژه های مختلف ساختمانی و صنعتی استفاده کرد . از آنجایی که سقف سازهها بیشتر در معرض آسیبهای فیزیکی قرار دارند، باید در انتخاب نوع ساندویچ پانل برای پوشش سقف توجه بیشتری به خرج دارد. ورق گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ خوردگی دارد. به همین خاطر از ساندویچ پانل گالوانیزه برای پوشش سقف کارگاههای صنعتی، ساختمانها، ویلاها و سولهها استفاده می‌شود.
از ساندویچ پانل گالوانیزه در ساخت ساختمان پیش ساخته، کارخانه، کارگاه صنعتی، سالن ورزش، استخر، سوله، انبار،صنایع، معادن، انواع کانکس، کانتینر ثابت و متحرک، اتاق نگهبانی، جایگاه سوخت و کیوسک روزنامه فروشی استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل های گالوانیزه

قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه بر اساس ضخامت ورق و ضخامت فوم رنگ آن تعیین و اعلام میشود.قیمت اقتصادی ورق گالوانیزه منجر به استفادههای فراوان از آن در صنایع مختلف مخصوصا ساختمان سازی شده است. در میان قیمت انواع ساندویچ پانل، ساندویچ پانلهای گالوانیزه قیمت مناسبی دارند.
به دلیل مقرون به صرفه بودن ورق گالوانیزه، قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه نیز نسبت به سایر ساندویچ پانلها ارزانتر است. اما با این وجود برآورد قیمت این ساندویچ پانل به عوامل متعدد دیگری بستگی دارد. ضخامت ساندویچ پانل، ابعاد، کیفیت ساخت و نوع لایه عایق آن همگی بر قیمت یک متر مربع ساندویچ پانل سقفی یا دیواری تاثیرگذار خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه، باتوجه به نوسان قیمت مصالح ساختمانی در بازار از طریق شمارههای موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی نماینده کد 5026 ماموت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟