وبلاگ

طراحی واجرای کمپهای کارگاهی

refrigerator-sandwich-panel

 

 

ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت

یکی از ساندویچ پانل های پر مصرف و کارآمد شرکت ماموت ساندویچ پانل سردخانه ای است که دارای نامی آشنا در عرصه های بین المللی در این صنعت است
‎از دیگر محصولات این شرکت تولید انواع ساندویچ پانل کلین روم ، سقفی ، دیواری، کانکس ، تریلر و ساختمان های پیش ساخته است ، لذا ساندویچ پانل سردخانه ای در این صنعت کاربرد های مختلفی دارد و با توجه به اهمیت آن و ویژگی های کاربردی آن در زمینه ‌های مختلف این محصول در حال رشد و گسترش در تولید و فروش میباشد.
به همین دلیل این شرکت در این عرصه توانسته است جایگاه ویژه ای را در فروش انواع ساندویچ پانل به خود اختصاص دهد و در خاور میانه نامی مشهور از خود به جای گذارد‌و همچنان به فعالیت خود بیشتر و بهتر از قبل ادامه دهد .
مجتمع صنعتی ماموت با ارائه محصولات با کیفیت و کالاهای مرغوب‌در تولید و ساخت انواع ساندویچ پانل در مصارف و صنایع مختلف برندی آشنا و شناخته شده است و قیمت های بسیار مناسب نسبت به کیفیت آنها یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان این برند است .
شرکت ماموت در زمینه فروش ساندویچ پانل به خاطر کیفیت محصولات در رده ی اول قرار گرفته و تا کنون پیشرفت زیادی داشته و قابل مقایسه با دیگر شرکت ها نیست .
ساندویچ پانل های ماموت در هسته مرکزیشان فوم عایقی دارند که پلی یورتان و پلی استایرن از جمله آنهاست اما پلی یورتان در برابر آتش سوزی مقاوم تر از پلی استایرن است و غالباً از این فوم در تولید ساندویچ پانل استفاده میشود ، و برعکس فوم پلی استایرن این ضعف را در برابر آتش سوزی داشته و مقاومت پایینی دارد .
یکی دیگر از ویژگی های مهم ساندویچ پانل وزن سبک آنهاست از این رو دیگر در حوزه ساختمان و سوله سازی و ساختن کارخانه ها و سردخانه ها از آجر استفاده نمیکنند ، ساندویچ پانل سرد خانه ای هم سبک است و قابلیت حمل و جابه جایی و نصب سریع و آسانی دارد و هم عایق دما است .
از ساندویچ پانل سردخانه ای به منظور حفاظت بهینه از محصولات پر برابر گرما و عوامل خارجی محیطی استفاده میشود ، بدین گونه که این محصول بهترین عایق در برابر سرما و گرما محسوب میشوند.
بهمین دلیل میتوانند محصولات را به بهترین شکل ممکن سالم و بهینه نگهداری کنند . و این باعث صرفه جویی در هزینه های مصرفی و جلو گیری از اتلاف انرژی میشود و کیفیت و مرغوبیت محصولات را حفظ کرده و از پوسیدگی و فرسودگی آنها جلوگیری میکند .
به عبارتی دیگر ساندویچ پانل سردخانه ای با عایق پلی یورتان میتواند مناسب ترین انتخاب برای یک ساخت و ایجاد یک سردخانه باشد چون دمارا باید بتوان در پایین ترین نقطه آنها بتوان ثابت نگه داشت .
این پوشش سردخانه باعث جلوگیری از بالارفتن مصرف انرژی میشود . یکی از ویژگی های فیزیکی پانل سردخانه ای اورلپ بودن این محصول است و به دلیل خاصیت نر و مادگی در مقطع عرضی دارای انتقال حرارت پایین و همچنین عایق صوت نیز است ، به همین علت بهترین گزینه برای اجرای یک سردخانه است . ساندویچ پانل سردخانه ای از دو فلز بیرونی از جنس گالوانیزه ، آلومینیوم یا آلوزینک ساخته شده است و هسته داخلی آن یک فوم عایق بنام فوم پلی یورتان که ماده سفت و شکننده است می باشد، ساندویچ پانل های سردخانه ای هم بصورت سقفی و هم دیواری تولید می شوند ، ضخامت ساندویچ پانل های دیواری از ۸ سانت شروع میشود و به ۱۵ سانت میرسد که مشتری بر اساس کاربری و شرایط آب و هوایی آن اقلیمی که قرار است پانل در انجا اجرا شود در اندازه دلخواه سفارش و خریداری می شود .
برای پوشش سقف و دیواره های سردخانه از این محصول است برای پوشش کف آن هم از پانل دو رو نایلون استفاده میشود که در طول متناسب با سلیقه مشتری تولید میگردد.
این ساندویچ پانل ضریب انتقال حرارت پایینی داردبخاطر همین خصوصیات مفید کاربرد بسیاری دارد، بگونه ای که دمای درون سردخانه را میتواند در یک دمای ثابت و معین نگه داشت، از خاصیت دیگر این محصول ضد ضربه بودن و سبک بودن آن است
و ازلحاظ مقاومت در برابر سرما و گرما یکی از بهترین محصولات این شرکت به شمار می آیدکه برای ساخت و اجرای یک سردخانه استفاده می شود، که توانایی نگهداری محصولات را به صورت تازه و سالم و بهینه دارد و تا حد زیادی باعث حفظ و نگهداری مواد می شوند.

 

مزایای استفاده از ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت :

ساندویچ پانل ماموت توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فردش از مزایای بسیاری برخوردار است که از مهمترین آنها میتوان به ویژگی بهداشتی بودن و عایق بودن و دارای مقاومت بالای آن در برابر پوسیدگی ، فرسودگی و خوردگی اشاره کرد.
در واقع این محصول در برابر خوردگی معروف است .
از ویژگی های دیگر آن میتوان به قابلیت نصب آسان و سبک بودن آن و قابلیت بازیافت و استفاده مجدد از آنها اشاره کرد که مختص این محصولات است و به دلیل این مزیت در نگهداری مواد غذایی و محصولات بهداشتی استاندارد در انبار ها کاربرد دارد و بعلاوه شست و‌ شوی آن ها کار آسانی است و در نتیجه این پانل ها کاربرد های متفاوتی دارند .

کاربرد ساندویچ پانل های سرد خانه ای ماموت:

از این محصول پر کاربرد در ایجاد سردخانه ها کارخانه های آرایشی و بهداشتی ، سوپرمارکت هایی که نیاز به تازه و سالم نگهداشتن روزانه مواد و محصولاتشان دارند، ساختمان های صنعتی ، انبارها و دامداری و کشاورزی و پزشکی ، فروشگاههایی که مواد بصورت روزانه تهیه و نگهداری می شوند. و همچنین در گلخانه های پرورش و نگهداری گیاهان ، انبارهای تجهیزات پزشکی ، اتاق های آزمایشگاها و بیمارستانها استفاده می شود.
در حالت کای سه مزیت مهم آن

_مقاوم بودن در برابر حرارت

_مقاومت در برابر صوت

_مقاومت در برابر رطوبت

برای دریافت لیست قیمت محصولات اینجا کلیک کنید .

مشخصات فنی ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت :

در این ساندویچ پانل ها فوم های عایق پلی یورتان باعث می شوند که دمای سردخانه ها محفوظ بمانند که این به دلیل مشخصات فنی این پانل ها است و به علاوه هسته ی این ساندویچ پانل ها که از فوم عایق پلی یورتان است و در طول های متفاوتی وجود دارد که دانسیته آنها۲ +۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب است . که از بهترین نوع چگالی فوم ها می باشد .

ساندویچ پانل سردخانه ای را از جنس گالوانیزه ، آلومینیوم و آلوزینک میسازند که طول عمر بالایی داشته باشد ، در رنگ های مختلف که از نظر زیبایی بسیار قابل توجه اند و مشتری با توجه به نیاز اش آنها را در ابعاد و اندازه ها و ضخامت های مختلفی سفارش می دهد .
ضخامت انواع ورق های فلزی ساندویچ پانل ماموت بین ۰/۴ و ۰/۵ میلیمتر متغیر است .
از دیگر مشخصات فنی این پانل ها میتوان به ویژگی نر و مادگی آنها و یا اورلپ بودن اشاره کرد. که بهترین عامل در ساختار ساندویچ پانل سردخانه ای است ،که از این رو میتواند خاصیت تبادل حرارتی بسیار پایین داشته باشد .
بدلیل مزیت ها و ویژگی های برتر این ساندویچ پانل هاست که بهترین گزینه برای پروژه هاست و طرفداران بسیاری در بین مجریان پروژه های صنعتی را به خود جلب کرده است و قیمت مناسب ساندویچ پانل ماموت باعث شده استفاده از آنها مقرون به صرفه باشد و در مورد عرض این ساندویچ پانل ها لازم به ذکر است ؛ عرض آنها ۱/۱۶ که دارای عرض مفید ۱/۱۴ است و طول آنها بنا به دلخواه مشتری از ۲ متر تا ۱۲ متر طول در ضخامت های مختلف قابل سفارش است . این ضخامت ها مقادیر ۸، ۱۰ ،۱۲/۵ ، ۱۵ را شامل میشوند .
مرحله بعدی در مورد اجرای ساندویچ پانل های سردخانه ، اجرای کف آنهاست که به این منظور از پانل های دو رو نایلون استفاده میشود .
۱- فوم های خاصی که مخصوص کف هستند و به شکل ساندویچ پانل تولید می شوند .
۲- پانل با عایق پلاستوفوم
از ساندویچ پانل های سردخانه ای در پوشش دیوار ، سقف و کف‌سردخانه ها استفاده می شوند که در برخی پروژه ها ضخامت و وزن ساندویچ پانل اهمیت بسیاری دارد ، دما باید در این سردخانه ها حفظ شود ، در نتیجه به یک عایق مناسب نیازمند است که بهترین نوع فوم یا عایق پلی یورتان به همین منظور استفاده میشود .
وزن این پانل هارا ضخامت و عرض ورق ها تعیین می کنند و بر این اساس متغیر هستند که این ورق ها میتوانند آلوزینک یا پلی یورتان باشد که در این مورد پانل های سردخانه ای پلی یورتان است . و در این حالت همانطور که در قبل اشاره شد ضخامت این پانل ها از ۸ تا ۱۵ متغیر است .

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت :

در ساخت سردخانه ها عوامل متعددی در قیمت گذاری ساندویچ پانل ها اثر میگذارند ، از جمله ضخامت پانل ها ، اندازه ها و ابعاد پانل ، نوع ساندویچ پانل ساندویچ پانل مصرفی که میتوان گفت بر این اساس قیمت گذاری می شوند .
این ساندویچ پانل های ماموت بدلیل مقرون به صرفه بودن طرفدار زیادی دارد که این خود به دلیل کم بودن اتلاف انرژی در ساندویچ پانل های سردخانه ای و بالا بودن مصرف انرژی است که کاربرد دارد و‌سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد. یکی از توجیه های اقتصادی خرید ساندویچ پانل سردخانه ای به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی میباشد و این خود باعث پایین آوردن هزینه های جانبی پروژه است به همین دلیل علی رغم گران بودن ساندویچ پانل سردخانه ای نسبت به سایر مصالح مصرفی ساختمانی باز هم توجیه اقتصادی دارد.

ساندویچ پانل های سردخانه ای ماموت در انواع سقفی و دیواری موجود می باشند که ماهیت هر دو آنها به شکل اورلپ و یا نر و مادگی است و به این صورت است که انرژی را در خود نگه میدارد و اتلاف انرژی ندارد .

میتوانید برای دریافت قیمت ساندویچ پانل به شماره واتساپ ۰۹۳۵۲۷۵۵۰۲۶ و شماره موبایل ۰۹۱۲۳۷۶۰۴۴۹ تماس حاصل فرمایید و یا برای مشاوره حضوری به آدرس موجود در سایت مراجعه نمایید.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی نماینده کد 5026 ماموت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟